Aquesta cançó, gràcies a la seva senzillesa harmònica (Am – F – G – Em), és ideal per tocar a l’aula. La cançó ha estat transportada per facilitar la interpretació amb els Boomwackers (la tonalitat original és en Fa#m). Per aquesta activitat he recorregut a diferents recursos que he trobat per internet i a Youtube, i que referencio i als quals agraeixo.
Partitura general i particel·les (transportada a La menor): instrumentació flexible: boomwackers, instruments Orff, flautes, petita percussió, percussió corporal, piano, guitarra, ukelele,…
Base musical transportada per tocar-hi a sobre (mp3)
Boomwackers
Requeriments: 2 sets de 28 tubs

Per a la percussió corporal us recomanem la versió de @VickySur
Si voleu cantar la cançó us trobareu que la melodia queda excessivament aguda per als nois i noies. En aquest cas, tal com vam fer nosaltres, la podeu cantar en la tonalitat original, i es pot fer igualment l’obstinat harmònic amb els boomwackers en la tonalitat original (Opció 2: fa#-la / re-fa# / mi-sol# / do#-mi) i per al baix (Opció 1: fa#-re-mi-do#), tot i que no podrem doblar tots els tubs perquè ens faltaran algunes notes alterades. Per aprendre la lletra, podeu buscar fàcilment, versions en karaoke a Youtube.
Que tingueu unes bon Nadal i una bona entrada d’any!